Rise of the Runelords - Simon

Find info om foreningens arrangementer og scenarier, kom med forslag, og giv ris og ros til overståede aktiviteter.
Besvar
Brugeravatar
René W. Nielsen

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » tors 7. mar 2013, 11:52

Ryttersgaard skrev:
René W. Nielsen skrev:
Ryttersgaard skrev:Vi har heller ikke nogen beviser på hvornår han sidst var i det hus... der var noget med han havde flere huse
For at være hel præcis, er en af os (Halfdan) blevet inviteret indefor. Mens resten af os har forceret os vej ind i huset. Her er der blevet fundet undead, samtidig er der en del illusioner rundt omkring. (fakta)
Forceret mig et vist sted... I er da helt klart også blevet inviteret ind af mig, og når jeg er der med Lordens tilladelse må min invitation være lovlig
Hvor gældende din invitation er... er en anden sag, mest af alt da du ikke bor eller ejer boligen ^^
Og som jeg skrev blev Halfdan inviteret indenfor - aka han fik tilladelse til at komme ind, noget vi andre ikke har fået... -eftersom vi smadrede en dør ind- KAN være at døren kun sad på så en let vind ville vælte den omkuld (eftersom nogen havde prøvet at få den op inde fra), MEN det gør ikke at resten af gruppen ikke tvang sig adgang til boligen ^^
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
Mark Dalsgaard

Indlæg af Mark Dalsgaard » tors 7. mar 2013, 12:58

Jeg hægter mig specielt på at der var illusioner, havde i brug for dispel magic til dette?
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
René W. Nielsen

Indlæg af René W. Nielsen » tors 7. mar 2013, 22:41

Mark Dalsgaard skrev:Jeg hægter mig specielt på at der var illusioner, havde i brug for dispel magic til dette?
folk failede will saves...

Ryttersgaard

Indlæg af Ryttersgaard » tors 7. mar 2013, 23:56

Ja, jeg fik tilladelse til at komme ind.... så må det være lovligt at jeg inviterer flere ind.... ved hjælp af en bjørn :twisted:

Brugeravatar
René W. Nielsen

Indlæg af René W. Nielsen » fre 8. mar 2013, 00:09

Ryttersgaard skrev:Ja, jeg fik tilladelse til at komme ind.... så må det være lovligt at jeg inviterer flere ind.... ved hjælp af en bjørn :twisted:
pretty sure that, that is incorrect ^^ (this comming from the LAWFUL paladin)

Brugeravatar
Mark Dalsgaard

Indlæg af Mark Dalsgaard » fre 8. mar 2013, 07:57

René W. Nielsen skrev:
Ryttersgaard skrev:Ja, jeg fik tilladelse til at komme ind.... så må det være lovligt at jeg inviterer flere ind.... ved hjælp af en bjørn :twisted:
Jeg er ret sikker på at Ryttergård har ret her, bjørnen er et ret godt argument for det.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.

Brugeravatar
René W. Nielsen

Indlæg af René W. Nielsen » fre 8. mar 2013, 08:01

Mark Dalsgaard skrev:
René W. Nielsen skrev:
Jeg er ret sikker på at Ryttergård har ret her, bjørnen er et ret godt argument for det.
Sååå det du siger er at når folk har fået en PERSONLIG invitation, at personen må tage lige så mange med på den PERSONLIGE invitation?

Brugeravatar
Mark Dalsgaard

Indlæg af Mark Dalsgaard » fre 8. mar 2013, 08:51

Korrekt, vi elvere kan godt lide at trænge os på.

Brugeravatar
René W. Nielsen

Indlæg af René W. Nielsen » fre 8. mar 2013, 11:37

Mark Dalsgaard skrev:Korrekt, vi elvere kan godt lide at trænge os på.
you just quoted a race known for its unlawfulness

Ryttersgaard

Indlæg af Ryttersgaard » fre 8. mar 2013, 12:45

René W. Nielsen skrev:
René W. Nielsen skrev:
Sååå det du siger er at når folk har fået en PERSONLIG invitation, at personen må tage lige så mange med på den PERSONLIGE invitation?
Nej..... når man har fået en personlig invitation må man tage lige så mange med på den.... hvis man kan invitere dem ved hjælp af en bjørn.... det er bjørnen der gør udslaget

Besvar