Grundet det lidt... Sølle antal af folk der dukkede op var det ikke muligt at fortsætte de spil som vi ellers har været i gang med. Derfor endte vi med at spille et midlertidigt spil som pt. er dømt til at hedde "Lords".
Spillerne fik hver især en provins i kongeriget som er regeret af en mildest talt uduelig konge, derfor er spillerne især vigtige da de er Hertug af et givent område og har derfor rimelig frie tøjler til hvordan de vil påvirke kongeriget som det ligger lige nu.
Der er dog flere og flere problemer der er opstået som spiller enten i fælles skab eller alene har prøvet at løse, samtidig med at kongen pludselig har holdt fest og vil give en gave til et naboland...
Ris og Ros vil jeg meget gerne have at dem der har været der kommer med, da det var en afprøvelse af et koncept som (sagt på en pæn måde) er "inspireret" af Mortens "Game of the Gods"...
Foreningsgang d. 15. okt. 2011
- René W. Nielsen
- Indlæg: 389
- Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43
Foreningsgang d. 15. okt. 2011
Life is a tale of memories...
- René W. Nielsen
- Indlæg: 389
- Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43
Re: Foreningsgang d. 15. okt. 2011
Ville folk foretrække at landet og duke områderne er mere predifined før i får dem i hænderne eller kan i godt li' det at i har en smule indflydelse på hvordan området ser ud...?
Life is a tale of memories...
- Morten N Andersen
- Administrator
- Indlæg: 294
- Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
- Kontakt:
Re: Foreningsgang d. 15. okt. 2011
Jeg kan godt lide at det er frit defineret, men synes måske at f.eks. ressourcer og indkomst burde være mindre random, således at der er en balance på plads fra start - så der ikke sidder folk med monopol fra start, og/eller folk som er 100% selvforsynende fra start
Morten Nygaard Andersen
Webmaster
Webmaster
- René W. Nielsen
- Indlæg: 389
- Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43
Re: Foreningsgang d. 15. okt. 2011
er begyndt med en tommelfinger regl med at lige så mange ting der bliver eksporteret lige så mange forskellige ting skal man også importerer... Grundet dette havde jeg til connen i korsør et kingdom der manglede sten (fik så afprøvet min, folk bliver utilfredse for de får ikke en nødvendigheds tabel)... som i der var 3 provinser der skulle impoterer sten og ingen der eksporterede, så de skulle finde det andet steds...
Skulle man så predefine hvilke ressourcer der var mulighed at få som eksport, og lige så som import på forhånd også dele denne specifikke mængde ud når folk har fundet deres riger?
Sidder samtidig og arbejder på mere gennemskuelig trade (eller at gøre det mere synlig for dem der trader) - samt at ens valg under innovation og narrowminded har en egentlig effect i systemet -> ikke at jeg tonner ting op eller ned med utilfredshed
Skulle man så predefine hvilke ressourcer der var mulighed at få som eksport, og lige så som import på forhånd også dele denne specifikke mængde ud når folk har fundet deres riger?
Sidder samtidig og arbejder på mere gennemskuelig trade (eller at gøre det mere synlig for dem der trader) - samt at ens valg under innovation og narrowminded har en egentlig effect i systemet -> ikke at jeg tonner ting op eller ned med utilfredshed
Life is a tale of memories...
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster