Foreningsgang 01.10.2011 - Lords of "Arcorlia"

Find info om foreningens arrangementer og scenarier, kom med forslag, og giv ris og ros til overståede aktiviteter.
Låst
Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Foreningsgang 01.10.2011 - Lords of "Arcorlia"

Indlæg af René W. Nielsen » lør 1. okt 2011, 21:19

Grundet det lidt... Sølle antal af folk der dukkede op var det ikke muligt at fortsætte de spil som vi ellers har været i gang med. Derfor endte vi med at spille et midlertidigt spil som pt. er dømt til at hedde "Lords of Arcorlia".

Spillerne fik hver især en provins i kongeriget Arcorlia som er regeret af en mildest talt uduelig konge, derfor er spillerne især vigtige da de er Hertug af et givent område og har derfor rimelig frie tøjler til hvordan de vil påvirke kongeriget som det ligger lige nu.

Der er dog flere og flere problemer der er opstået som spiller enten i fælles skab eller alene har prøvet at løse, samtidig med at kongen pludselig vil opføre en slot på Hertugernes regning og en Kunst og Kultur skat...

Ris og Ros vil jeg meget gerne have at dem der har været der kommer med, da det var en afprøvelse af et koncept som (sagt på en pæn måde) er "inspireret" af Mortens "Game of the Gods"...
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
Frederik Klejs
Indlæg: 63
Tilmeldt: søn 8. maj 2011, 21:14

Re: Foreningsgang 01.10.2011 - Lords of "Arcorlia"

Indlæg af Frederik Klejs » søn 2. okt 2011, 20:43

Jeg er jo altid glad for sådan nogen spil og det var fedt at vi havde så frie hænder som vi havde. Det var meget interessant og der blev plottet så det halve kunne være nok.

Men jeg havde jo elsket hvis man havde vidst lidt mere om settingen inden vi startede (jeg ved godt det kan være meget at bede om) men det havde ladet folk lave nogen karakterer som passede endnu bedre ind i settingen og vi havde sluppet af med dumme navne som Posidon, Athen og Rom.

Lidt mere system i pengene og handlen måske.. men det er meget arbejde og måske er det bedre at holde det frit. I dunno.

Min char til interesserede:

Title and name: High Priest of Posidon, Baron Argor of Islandhome
Delstat: Islandhome
Styreform i delstat: Teokrati
Handler meget med landet syd for og de omkringliggende havne byer, er desuden en af de få som nedkæmper de pirater som hærger havene.
Er ejer af den største flåde i kongeriet.

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Foreningsgang 01.10.2011 - Lords of "Arcorlia"

Indlæg af René W. Nielsen » tirs 4. okt 2011, 06:10

((i er Hertuger aka Dukes))
Life is a tale of memories...

RasmusJ
Indlæg: 103
Tilmeldt: tirs 17. maj 2011, 07:07
Geografisk sted: Sorø 4180

Re: Foreningsgang 01.10.2011 - Lords of "Arcorlia"

Indlæg af RasmusJ » tors 6. okt 2011, 21:59

det er faktisk rart at prøve at spille nogle andre typer af rollespil så det ikke løber fast i en køre det giver også folk mulighed for at udforske dem selv så de ser hvilke typer de bedst kan lig at spille

Låst

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster