Call of... Cthulhu By Gaslight

Find info om foreningens arrangementer og scenarier, kom med forslag, og giv ris og ros til overståede aktiviteter.
Besvar
Karsten Lorenzen
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 21. sep 2014, 19:28

Call of... Cthulhu By Gaslight

Indlæg af Karsten Lorenzen » søn 21. sep 2014, 19:39

Hejsa

Afterhours
Call of Cthulhu - Gaslight - 1890'erne

Ikke D20 men det goe gamle rigtige Cthulhu

4 Investigators er der plads til, lige nu er der 2 reserverede
Det vil kun køre hver anden afterhours, da jeg skal have mulighed for at planlægge andre aktiviteter end scary shit.

Opstart umiddelbart efter efterårsferien
Cthulhu kan kun spilles om aftenen, det giver INGEN mening nr det er lyst derfor afterhours....
Jeg er igang med at arbejde med detaljerne meeen setup er simpelt.. UDgangspunktet:

London 1880'erne (nok de sene).. Social klasser = om dit liv har værdi, man kalder tiden den gyldne æra af okkultisme.
Det var i disse år de "moderne" okkulte faddere skrev deres store værker. og det var i disse år, grænsen mellem det syge og raske sind blev udforsket for alvor.

jeg har altså 2 spots åbne.

For mig er det vigtigste Rollespillet, settingen og ikke mindst det sociale.
SÅ skriv dig på her og måske så er du med, måske er du ikke.
Men jeg lover, jeg vil gøre mit til at vi får nogle mega vilde aftener/start på nætter over vinteren.
Så hvis du kan føle dig spooket af en våd, klam mørk aften under stenbroerne langs kanalen i London, så er det her præcis det du godt gider og lege med i..

Nårja... Det er Call, så der er INGEN vindere... der er kun overlevelse.... i al fald lidt endnu !

Karsten Lorenzen
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 21. sep 2014, 19:28

Re: Call of... Cthulhu By Gaslight

Indlæg af Karsten Lorenzen » søn 21. sep 2014, 19:41


Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Call of... Cthulhu By Gaslight

Indlæg af Mark Dalsgaard » fre 26. sep 2014, 12:46

Hørte jeg nogen nævne Cthulhu?

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.

Eftersom jeg er foreningens personlige Howard Phillip Lovecraft nød, ville jeg være glad for at tage en af de to positionerne. Jeg må vel desværre tilføje at jeg ikke har kigget på andet end 4 edition og derfor er jeg lidt bleg overfor selve systemet. Jeg håber dog at denne lille forhindring kan overkommes med lidt læsetid.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Karsten Lorenzen
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 21. sep 2014, 19:28

Re: Call of... Cthulhu By Gaslight

Indlæg af Karsten Lorenzen » søn 28. sep 2014, 12:42

Mark....

at du er en nød er fint.
pladsen er reserveret til dig og du behøver slet ikke være nervøs... for reglerne i ald fald ;)

Karsten Lorenzen
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 21. sep 2014, 19:28

Re: Call of... Cthulhu By Gaslight

Indlæg af Karsten Lorenzen » søn 28. sep 2014, 16:07

Jeg påtænker opstart den 8.11

Der bliver startet således:

Character laves - allerede nu kan du spekulere i hvad du tænker du syns ku være sjovt

Umiddelbart efter det, tændes der for noget go gammeldaws Call

Brugeravatar
Knud Erik Jensen
Indlæg: 103
Tilmeldt: søn 5. jun 2011, 17:03

Re: Call of... Cthulhu By Gaslight

Indlæg af Knud Erik Jensen » søn 28. sep 2014, 18:15

College graduate police cadette Michael Mc'Canister at your service
Though i walk through the valley of the shadow of death i shall fear no evil.

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Call of... Cthulhu By Gaslight

Indlæg af Mark Dalsgaard » man 29. sep 2014, 20:23

"You listen here, chump. The Ferguson family-line has provided protection for this city's fine businessmen in over 150 years. And it seems that some of my less reputable clients has gone and dropped dead. I hardly have to mention how many pounds I am losing on their small "accidents"."

"So, I want your entire shack on the street, I want you to discover who is moving in on Ferguson turf, MY TURF! I want to see them floating down the Thames, ya' dig?"
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Call of... Cthulhu By Gaslight

Indlæg af Mark Dalsgaard » man 29. sep 2014, 22:10

Forresten, mit Obsidian Portal navn er mark_dalsgaard. Det ville være fortræffeligt hvis jeg kunne få en invitation.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.


Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst