Star wars d6

Find info om foreningens arrangementer og scenarier, kom med forslag, og giv ris og ros til overståede aktiviteter.
Besvar
Brugeravatar
Knud Erik Jensen
Indlæg: 103
Tilmeldt: søn 5. jun 2011, 17:03

Star wars d6

Indlæg af Knud Erik Jensen » lør 26. jul 2014, 08:25

- det er 50 år sidden imperiet udryddede rebellerne på Hoth..
- Luke sluttede sig til sin far og kejseren på den mørke side
- Imperiet har et stærkt greb over Core worlds, expansion rim, midium rim, men outer rim er stadig primært kontrolleret af uafhængige hutts.
- jeres karaktere kan være "force sensitive" dette betyder dog ikke at i har viden om eller træning i "force use"... light eller dark side...
- i starter med 18d... som skal fordeles på stats, og yderligere 6d som skal fordeles på skills...
- der bliver sjovt nok kun brugt D6, og en "wild Dice" som er en D6 der skiller sig ud fra de andre i ruller, og det er kun til skills, der bliver brugt Wild Dice (våben skills er stadig skills så der er wild dice når man skal ramme ting ^^) Wild Dicen eller WD, er den eneste terning der kan explodere... 6'ere bliver rullet videre... 1'ere tager den højest rullede terning fra puljen..
- tilladte racer... impress me... menneskene er den dominerende race, men det betyder ikke at andre racer ikke findes... sjældne racer kræver GM aproval men er ikke disallowed på forhånd...
Though i walk through the valley of the shadow of death i shall fear no evil.

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Star wars d6

Indlæg af Ryttersgaard » lør 26. jul 2014, 08:31

jeg er på, men har ingen bøger

Frederik Juul
Indlæg: 31
Tilmeldt: søn 18. mar 2012, 20:54

Re: Star wars d6

Indlæg af Frederik Juul » lør 26. jul 2014, 08:31

Sure sign me right on :D

Brugeravatar
Knud Erik Jensen
Indlæg: 103
Tilmeldt: søn 5. jun 2011, 17:03

Re: Star wars d6

Indlæg af Knud Erik Jensen » lør 26. jul 2014, 08:34

det er pt. et one shot scenarie jeg planlægger til d. 2 august (vi dropper ikke carrion crown til fordel for det her)
Though i walk through the valley of the shadow of death i shall fear no evil.

Klaus Fischer
Indlæg: 28
Tilmeldt: søn 31. mar 2013, 11:38

Re: Star wars d6

Indlæg af Klaus Fischer » lør 26. jul 2014, 12:16

im in... mener der er sw sheets på opsidian.. :geek:
I must not fear...Fear is the mind-killer...Fear is the little-death that brings total obliteration.

Frederik Juul
Indlæg: 31
Tilmeldt: søn 18. mar 2012, 20:54

Re: Star wars d6

Indlæg af Frederik Juul » søn 27. jul 2014, 10:34

Jeg kan desværre ikke komme på Lørdag og derfor kan jeg ikke deltage i dette spil.

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster