Evaluering: Medlemsgang d. 14. Maj 2011

Find info om foreningens arrangementer og scenarier, kom med forslag, og giv ris og ros til overståede aktiviteter.
Låst
Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Evaluering: Medlemsgang d. 14. Maj 2011

Indlæg af Morten N Andersen » lør 14. maj 2011, 19:05

Hej alle,

Tak for en god medlemsgang!

I denne tråd har I mulighed for at komme med jeres tilbagemeldinger om medlemsgangen generelt. Hvordan synes I at den gik? For lang/kort tid til spil, ikke nok (eller for mange aktiviteter), anden ros eller kritik, eller forslag til næste medlemsgang? Så kom med dem her :-)

Jeg synes selv at det var godt at se at selvom det var vores første medlemsgang, så var der nok fremmødte til at starte to aktiviteter! Omvendt var det en skam at folk ikke kom præcis kl. 10, men at en del først kom 10:30-11:00 - når vi kun har til kl. 16, så er det en del tid som gik tabt. For at hjælpe folk med at huske dato og start-tidspunkt, vil vi derfor fremover sende en email ud til alle på mailing-listen få dage før medlemsgangen, så alle bliver husket på dag og tidspunkt, og en påmindelse vil også blive skrevet i Facebook-gruppen. Derved håber jeg at det er muligt at begrænse mængden af spildt tid. Husk også at I altid kan se i kalenderen på foreningens hjemmeside hvornår næste spilgang bliver afholdt.

Relateret til dette, hvis du deltager i en aktivitet, men er forhindret i at dukke op til en spilgang, så vær venlig at give GM besked (f.x. via email, via forummet, eller via forummets private message funktion) i så god tid som muligt, så der er tid til at finde på et alternativ eller en måde at køre spillet alligevel. Så hvis du f.x. allerede nu ved at du ikke kan deltage næste gang (lørdag d. 28 maj 2011), så kontakt din GM allerede nu :-)
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Evaluering: Medlemsgang d. 14. Maj 2011

Indlæg af René W. Nielsen » lør 21. maj 2011, 18:46

Deler blot holdning angående spild tid. Det var så slemt så jeg overvejede at bringe det op i bestyrelse for at flytte vores normale medledsgangs tid...

Derudover syntes jeg ellers at det gik fint ^^
Life is a tale of memories...

Låst

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster