Rise of the Runelords - Simon

Find info om foreningens arrangementer og scenarier, kom med forslag, og giv ris og ros til overståede aktiviteter.
Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Julius Henningsen » tors 14. mar 2013, 17:15

Nathaniel: Studded Leather +1, Ring of protection +1, Cloak of resistance +1, Long sword +1, Belt of Dexterity +2 og Headband of Intelligens +2.
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » tors 14. mar 2013, 22:24

Julius Henningsen skrev:Nathaniel: Studded Leather +1, Ring of protection +1, Cloak of resistance +1, Long sword +1, Belt of Dexterity +2 og Headband of Intelligens +2.
Sikker på at det ikke er et shortsword +1? ^^
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Mark Dalsgaard » fre 15. mar 2013, 09:34

Amrod Surion: Wand of shock (25 charges), Cloack of resistance +1, Ring of protection+1, Headband of intelligence+2, Belt of Con+2.

Desuden, jeg har researchet lidt på level 5 spells og jeg har brug for et par mænd til at binde sådan en frækkert her til min vilje:
Large Air Elemental
Init +11; Senses darkvision 60 ft.; Perception +11
DEFENSE
AC 21, touch 17, flat-footed 13 (+7 Dex, +1 dodge, +4 natural, –1 size)
hp 68 (8d10+24)
Fort +9, Ref +13, Will +2
Defensive Abilities air mastery; DR 5/—; Immune elemental traits
OFFENSE
Speed fly 100 ft. (perfect)
Melee 2 slams +14 (1d8+4)
Space 10 ft.; Reach 10 ft.
Special Attacks whirlwind (DC 18)
STATISTICS
Str 18, Dex 25, Con 16, Int 6, Wis 11, Cha 11
Base Atk +8, CMB +13; CMD 31
Feats Combat Reflexes, Dodge, Flyby Attack, Improved InitiativeB, Mobility, Weapon FinesseB
Skills Acrobatics +15, Escape Artist +15, Fly +21, Knowledge (planes) +5, Perception +11, Stealth +11

Jeg har tænkt mig at tage planar binding som en af mine spells, problemet i starten var at de kunne slippe ud hvis de havde gode willsaves. Jeg kiggede lidt rundt omkring og kunne konkludere at dæmoner var ude af spillet og Rene ville slå mig med Holy Avenger of Doom +5 hvis jeg brugte det på en god person/creature. Jeg opdagede så her for morgnen af at Elementals har VIRKLIGT dårlige willsaves. Jeg har en længere plan der kan reducere dette til ENDNU mindre og alt jeg behøver er jer, hvis det utænkelige nu skulle ske og den bryder løs.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » fre 15. mar 2013, 11:48

Mark Dalsgaard skrev:Amrod Surion: Wand of shock (25 charges), Cloack of resistance +1, Ring of protection+1, Headband of intelligence+2, Belt of Con+2.

Desuden, jeg har researchet lidt på level 5 spells og jeg har brug for et par mænd til at binde sådan en frækkert her til min vilje:
Large Air Elemental
Init +11; Senses darkvision 60 ft.; Perception +11
DEFENSE
AC 21, touch 17, flat-footed 13 (+7 Dex, +1 dodge, +4 natural, –1 size)
hp 68 (8d10+24)
Fort +9, Ref +13, Will +2
Defensive Abilities air mastery; DR 5/—; Immune elemental traits
OFFENSE
Speed fly 100 ft. (perfect)
Melee 2 slams +14 (1d8+4)
Space 10 ft.; Reach 10 ft.
Special Attacks whirlwind (DC 18)
STATISTICS
Str 18, Dex 25, Con 16, Int 6, Wis 11, Cha 11
Base Atk +8, CMB +13; CMD 31
Feats Combat Reflexes, Dodge, Flyby Attack, Improved InitiativeB, Mobility, Weapon FinesseB
Skills Acrobatics +15, Escape Artist +15, Fly +21, Knowledge (planes) +5, Perception +11, Stealth +11

Jeg har tænkt mig at tage planar binding som en af mine spells, problemet i starten var at de kunne slippe ud hvis de havde gode willsaves. Jeg kiggede lidt rundt omkring og kunne konkludere at dæmoner var ude af spillet og Rene ville slå mig med Holy Avenger of Doom +5 hvis jeg brugte det på en god person/creature. Jeg opdagede så her for morgnen af at Elementals har VIRKLIGT dårlige willsaves. Jeg har en længere plan der kan reducere dette til ENDNU mindre og alt jeg behøver er jer, hvis det utænkelige nu skulle ske og den bryder løs.
Som note har planar binding, lesser som er 5th level spellen, et max på 6hd, den der har 8... og jeg er sikker på at vores druide (rasmus) har det fint med at du BINDER natures krafter, for ikke at tale om vores range (søren)... Der ville ikke være noget problem hvis du brugte Planar Ally spellsne, pointen er bare at det er cleric spells. I forhold til at kalde på gode outsiders ville der ikke være et problem så længe i begge kan nå frem til en aftale, pointen er bare at det nok ville blive for dyrt - og sådan som Mark indtil videre har forklaret sine forhandlings metoder (over skype), lyder han mere evil aligned end noget andet...
Life is a tale of memories...

RasmusJ
Indlæg: 103
Tilmeldt: tirs 17. maj 2011, 07:07
Geografisk sted: Sorø 4180

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af RasmusJ » fre 15. mar 2013, 12:07

jeg er enig du binder ikke naturens kræfter og hvis du prøver vil jeg stoppe dig

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Mark Dalsgaard » fre 15. mar 2013, 12:32

Effecincy comes at a price, I am just making sure the elementals are used for a great cause. The end justifies the means.
Men okay, jeg kan godt se at det burde være dumt at fornærme vores druide. Jeg tror jeg finder nogle dæmoner der kan undværes.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » fre 15. mar 2013, 12:36

Mark Dalsgaard skrev:Effecincy comes at a price, I am just making sure the elementals are used for a great cause. The end justifies the means.
Men okay, jeg kan godt se at det burde være dumt at fornærme vores druide. Jeg tror jeg finder nogle dæmoner der kan undværes.
NO, the end DOES NOT justify the means!!!
Og læs eventuelt hvad jeg ellers skrev...
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Julius Henningsen » fre 15. mar 2013, 14:09

Mark lad hellere vær, du ved hvad vi snakkede om i torsdags, at alle kunne tage dig ud og det ville være lettest for Rasmus
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Mark Dalsgaard » fre 15. mar 2013, 19:12

Jeg tror det lykkedes for Rene at tale mig fra det.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Ryttersgaard » fre 15. mar 2013, 21:46

Jeg synes det er en fantastisk ide hvis du binder naturens kræfter
Og Halfdan siger med garanti heller ikke noget til at du gør det..... *Halfdan stiller sig om bag troldmanden og lægger et par pile på buen*

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster