Rise of the Runelords - Simon

Find info om foreningens arrangementer og scenarier, kom med forslag, og giv ris og ros til overståede aktiviteter.
Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Ryttersgaard » man 25. mar 2013, 15:53

er det ekstra loot ?
for alt hvad vi fik sidst er skrevet ned.... og ellers mangler der en bue :P

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » tirs 26. mar 2013, 15:58

Simon Splittorff skrev:Handouts som gruppen har: love letters from a Baronesse Mikrafrall til Foxglove dateret 1 uge før og 1 dag før gruppen trængte ind på Foxgloves resistens.
Items: fullplate plus +2, 2 daggers +1 , belt of Int +4, steel shield + 1, longesword +1 samt 500 pp.
Just as a note its a HEADBAND of intelligence +4. Weren't the daggers of frost +1 and of fire +1? Im guessing its a heavy steel shield +1
Anyways the items was found in the manor, and as far as I understand the group believe em to belong to Foxglove.
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Mark Dalsgaard » tirs 26. mar 2013, 22:04

René W. Nielsen skrev:
Simon Splittorff skrev:Handouts som gruppen har: love letters from a Baronesse Mikrafrall til Foxglove dateret 1 uge før og 1 dag før gruppen trængte ind på Foxgloves resistens.
Items: fullplate plus +2, 2 daggers +1 , belt of Int +4, steel shield + 1, longesword +1 samt 500 pp.
Just as a note its a HEADBAND of intelligence +4. Weren't the daggers of frost +1 and of fire +1? Im guessing its a heavy steel shield +1
Anyways the items was found in the manor, and as far as I understand the group believe em to belong to Foxglove.
Jeg tror at der er sket en slags misfortåelse her, denne Headband of +4 intelligence tilhøre undertegnede. Den faldt bare ud af min lomme og kom på en eller anden mystisk måde til at falde ned i den bag of Holding vi fandt. Jeg ville ikke have noget imod hvis det var muligt at jeg kunne få den tilbage.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Ryttersgaard » ons 27. mar 2013, 00:16

Jo jo... bare vend ryggen til Halfdan så skal han nok aflevere alt hvad han har af dit :P

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Mark Dalsgaard » ons 27. mar 2013, 00:25

...... Protection from arrows.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Julius Henningsen » ons 27. mar 2013, 11:35

Amrod, vi husker alle så tydeligt at det headband of intelligens +4 ikke tilhøre dig, hvis det endelig ikke tilhøre Folgloxe eller nogle af hans forfædre (som Athonio snakker om)
så tilhøre det nok mere mig end dig. ;)
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » ons 27. mar 2013, 12:11

til noget lidt mere relevant inden at tråden bliver derailed (igen).
Til hvad tid regner vi med at spille på lørdag?
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Mark Dalsgaard » ons 27. mar 2013, 14:46

Jeg er på nuværende tidspunkt ikke helt sikker på om jeg kan komme, jeg står nemligt i det dilemma at Kostskolen først bliver åbnet om tirsdagen og jeg er ikke helt sikker på om jeg har 420 kroner til en togtur frem og tilbage.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Julius Henningsen » tors 28. mar 2013, 01:14

Kan maks blive til 6 tiden, men skal nok gå før :( Bare rolig Mark, vi kan sagtens klare os uden dig ;)
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » tors 28. mar 2013, 06:35

Mark Dalsgaard skrev:Jeg er på nuværende tidspunkt ikke helt sikker på om jeg kan komme, jeg står nemligt i det dilemma at Kostskolen først bliver åbnet om tirsdagen og jeg er ikke helt sikker på om jeg har 420 kroner til en togtur frem og tilbage.
Gør ikke noget du ikke er der til "loot tid" :P
Life is a tale of memories...

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst