Rise of the Runelords - Simon

Find info om foreningens arrangementer og scenarier, kom med forslag, og giv ris og ros til overståede aktiviteter.
Besvar
Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Mark Dalsgaard » tors 28. mar 2013, 10:45

René W. Nielsen skrev:
Mark Dalsgaard skrev:Jeg er på nuværende tidspunkt ikke helt sikker på om jeg kan komme, jeg står nemligt i det dilemma at Kostskolen først bliver åbnet om tirsdagen og jeg er ikke helt sikker på om jeg har 420 kroner til en togtur frem og tilbage.
Gør ikke noget du ikke er der til "loot tid" :P
Pludsligt lyder de 420 kroner som en meget overkommelig pris....
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » tors 28. mar 2013, 18:18

Mark Dalsgaard skrev:
René W. Nielsen skrev:
Mark Dalsgaard skrev:Jeg er på nuværende tidspunkt ikke helt sikker på om jeg kan komme, jeg står nemligt i det dilemma at Kostskolen først bliver åbnet om tirsdagen og jeg er ikke helt sikker på om jeg har 420 kroner til en togtur frem og tilbage.
Gør ikke noget du ikke er der til "loot tid" :P
Pludsligt lyder de 420 kroner som en meget overkommelig pris....
Det er nu ikke prisen der er min bekymring, mere den lange rejse tid...
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Julius Henningsen » fre 29. mar 2013, 15:22

N er jeg blevet en smule forhindret i at komme imorgen. Det er forskelligt om jeg kan komme til tiden eller senere eller slet ikke, er ikke sikker i nu. Jeg kan heller ikke vide hvad der sker før imorgen, men hvis jeg ikke kommer så må i have en god spilgang.
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » fre 29. mar 2013, 16:29

Julius Henningsen skrev:N er jeg blevet en smule forhindret i at komme imorgen. Det er forskelligt om jeg kan komme til tiden eller senere eller slet ikke, er ikke sikker i nu. Jeg kan heller ikke vide hvad der sker før imorgen, men hvis jeg ikke kommer så må i have en god spilgang.
Håber du finder ud af det hurtigt... 17 timer til at spillet starter...
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » lør 30. mar 2013, 17:27

Til orientering hopper Knud, Søren, Klaus og jeg selv af kampagnen
Life is a tale of memories...

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Ryttersgaard » man 1. apr 2013, 06:57

Yes.
Halfdan føler sig stærk nok til at drage hjem og redde sin familie.

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Mark Dalsgaard » man 1. apr 2013, 09:27

Amrod har hørt om et Nepthys tempel med så enorm viden at han bliver nød til at forlade Sandpoint med det samme.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.


xeenochrist
Indlæg: 127
Tilmeldt: tors 11. apr 2024, 08:39

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af xeenochrist » ons 1. maj 2024, 10:48

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster