Rise of the Runelords - Simon

Find info om foreningens arrangementer og scenarier, kom med forslag, og giv ris og ros til overståede aktiviteter.
Besvar
Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Ryttersgaard » man 4. mar 2013, 07:54

Ikke rigtig nogen superfede kills.
Men credit for sjoveste situation giver jeg til mig selv... eller rettere Halfdan's forsøg på at barrikadere sig fra Undeads i stuen med de mange vinduer, samt hans overbevisning om at Paladinen var ond.

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Mark Dalsgaard » man 4. mar 2013, 10:18

Hvorfor sker det sjoveste altid når jeg er væk? Kunne man muligvis få en lidt længere gengivelse af hvad der skete?
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » man 4. mar 2013, 23:56

Mark Dalsgaard skrev:Hvorfor sker det sjoveste altid når jeg er væk? Kunne man muligvis få en lidt længere gengivelse af hvad der skete?
For at være ærlig brugte vi tiden på at opsøge forskellige steder, hvorefter vi endte op med at sende halfdan som udkigs post for at se hvornår foxglove kom hjem, i løbet af aftenen/natten kom hans bjørn og hentede os hend til huset hvor vi forcerede os vej ind. Halfdan havde i mellemtiden kæmpet med syner, specter & andre undeads.

Det er den LÆNGERE gengivelse...
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Mark Dalsgaard » tirs 5. mar 2013, 12:38

Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er for det. Rene: Hvad sagde jeg.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Ryttersgaard » tirs 5. mar 2013, 13:08

Ro på ro på... vi har stadig ikke nogen tegn på at det er Foxglove-love der er banditten

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Mark Dalsgaard » tirs 5. mar 2013, 22:14

Burde det faktum at der er uddøde i hans hus ikke være nok? Det plejer at være et fint tegn.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » ons 6. mar 2013, 00:10

Mark Dalsgaard skrev:Burde det faktum at der er uddøde i hans hus ikke være nok? Det plejer at være et fint tegn.
Det betyder at han har et forklarings problem i forhold til de undeads der er der. Der er stadig intet der tyder på at han har noget med de mord at gøre.
Life is a tale of memories...

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Ryttersgaard » ons 6. mar 2013, 11:33

Vi har heller ikke nogen beviser på hvornår han sidst var i det hus... der var noget med han havde flere huse

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » tors 7. mar 2013, 07:06

Ryttersgaard skrev:Vi har heller ikke nogen beviser på hvornår han sidst var i det hus... der var noget med han havde flere huse
For at være hel præcis, er en af os (Halfdan) blevet inviteret indefor. Mens resten af os har forceret os vej ind i huset. Her er der blevet fundet undead, samtidig er der en del illusioner rundt omkring. (fakta)
Life is a tale of memories...

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Ryttersgaard » tors 7. mar 2013, 07:26

René W. Nielsen skrev:
Ryttersgaard skrev:Vi har heller ikke nogen beviser på hvornår han sidst var i det hus... der var noget med han havde flere huse
For at være hel præcis, er en af os (Halfdan) blevet inviteret indefor. Mens resten af os har forceret os vej ind i huset. Her er der blevet fundet undead, samtidig er der en del illusioner rundt omkring. (fakta)
Forceret mig et vist sted... I er da helt klart også blevet inviteret ind af mig, og når jeg er der med Lordens tilladelse må min invitation være lovlig

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster