Rise of the Runelords - Simon

Find info om foreningens arrangementer og scenarier, kom med forslag, og giv ris og ros til overståede aktiviteter.
Besvar
Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Ryttersgaard » lør 16. feb 2013, 00:35

Ja den er god nok..... Rene slog en d20 tre gange og meddelte det blev et +5 holy avenger of doom :P

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » lør 16. feb 2013, 01:11

In all seriousness, ville jeg foreslå at man lavede en "gruppe bank" og hver person så havde X beløb til personligt forbrug og pleje.
"Gruppe banken" kunne så bruges til, "når folk havde onde onde sygdomme som med tiden ville få dem slået ihjel og gjort til et monster", at få sygdomme eller forbandelser fjernet. Når folk skulle have magical items. Og andre ting.

Out of game vil det give mening da man så fordeler lootet og forhindre at nogen sidder med alle items. Samtidig da vi sælger en del af det "random" crap vi finder, betyder det også omfordeling så tingende passer, selvf. er der ting som ikke stemmer overens, men det er når vi faktisk har folk i gruppen der kan bruge de items vi nu finder... og ikke skal have Ms. I-sell-stuff til at skaffe gruppen penge...

Derudover burde vi også koordinerer så folk ikke kommer til at overlappe med hvad man bruger feats på, ex: item creation feats.
Jeg regner med at gå den rute, depending et par ting som sidder hos simon lige pt. Dvs. folk ikke bør "spilde" feats på item creation feats, alt i alt får alle andre i gruppen mere ud af feats end jeg gør, så det giver bare mere mening at jeg bruger feats fornuftigt for gruppen (og ikke på skill focus på diplomacy and what not).

Der til skal det siges at jeg har buffed min healing endnu mere end sidst... da vi fandt ud af hvor nødvendigt det var i pressede situationer.
Life is a tale of memories...

Simon Splittorff
Indlæg: 28
Tilmeldt: man 11. jul 2011, 10:55
Geografisk sted: Sorø

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Simon Splittorff » lør 16. feb 2013, 04:37

Grundet sygdom . Er jeg desværre nød til at meddele at jeg ikke kommer i dag. Dog vil jeg samtidig give mit sammentykke på rene er velkommen til at fortsætte senariet.
INGEN KOMMENTAR OM MINE STAVEFEJL TAK!!!! :D

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » lør 16. feb 2013, 23:44

Endnu flere hårde kampe blev overstået ^^
Minor update vil følge - Hoved træk, gruppen fik generelt strigl men overlevede... Antal personer hjalp så heller ikke på udfordringerne :P - Var så hårdt så +5 holy avenger of doom var meget nødvendigt ^^
Life is a tale of memories...

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Ryttersgaard » søn 17. feb 2013, 00:11

Credit for aftenens fedeste kill går til Mark.
Summonede en spiked pit under den onde wizard, og sendte så sin summonede ape ned i hovedet på ham.

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » søn 17. feb 2013, 00:24

Ryttersgaard skrev:Credit for aftenens fedeste kill går til Mark.
Summonede en spiked pit under den onde wizard, og sendte så sin summonede ape ned i hovedet på ham.
Helt enig, awesome trick ^^
Life is a tale of memories...

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Ryttersgaard » søn 17. feb 2013, 10:37

scrolls til Mark fra loot igår.
Sleep, Comprehend Languages, Minor Image, See Invisibility, Whispering Wind, Fireball, Invisibility 10'

Vi blev enige om at lave et gruppe treasury / stash / hvad man nu vil kalde det.
Det bliver pt bestyret af Halfdan den gale Viking :P

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Mark Dalsgaard » søn 17. feb 2013, 17:07

René W. Nielsen skrev:
Ryttersgaard skrev:Credit for aftenens fedeste kill går til Mark.
Summonede en spiked pit under den onde wizard, og sendte så sin summonede ape ned i hovedet på ham.
Helt enig, awesome trick ^^
Lad os få en ting på det rene, INGEN counterspeller mig.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af René W. Nielsen » man 18. feb 2013, 23:36

Mark Dalsgaard skrev:
René W. Nielsen skrev:
Ryttersgaard skrev:Credit for aftenens fedeste kill går til Mark.
Summonede en spiked pit under den onde wizard, og sendte så sin summonede ape ned i hovedet på ham.
Helt enig, awesome trick ^^
Lad os få en ting på det rene, INGEN counterspeller mig.
Overvej kampen hvis den anden wizard HAVDE kasted offensive spells på jer ^^
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Rise of the Runelords - Simon

Indlæg af Mark Dalsgaard » tirs 19. feb 2013, 08:13

Så havde min spiked pit opslugt fighteren og clericen allerede i starten af kampen og den lille wizard var blevet hakkekød.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster