Brug af Forummet

Her kan du stille spørgsmål om foreningen generelt.
Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Brug af Forummet

Indlæg af Julius Henningsen » søn 13. okt 2013, 15:48

Er interesseret i at vide hvor mange der egentligt bruger forummet, og hvor mange der er her inden mindst en gang om ugen.
Skriv lige hvis i bruger forummet og hvor mange gang i ugentligt tjekker det, fordi jeg tror ikke der er særlig mange der bruger forummet ofte, så kunne være interessant at se. Plus at hvis folk brugte det ofte kunne man jo skrive ting på dags basis, tilmeldinger med bestemt antal plads osv.

Lig lige en kommentar på spørgsmålet så ville det hjælpe en del til denne undersøgelse.

Skrevet den 13/10- 2013, klokken 15:48
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Morten N Andersen » søn 13. okt 2013, 16:04

Jeg er som regel inde på forummet dagligt.

Til generel information: Bemærk, at hvis du ikke har tid til at besøge forummet dagligt, er det muligt at få tilsendt en mail, hvis der bliver postet i et bestemt emne/tråd, eller i et bestemt subforum: Brug linket "Overvåg forum" nederst på skærmen i en forum-oversigt, eller "Overvåg emne" nederst på skærmen når et emne vises. Du vil så automatisk få tilsendt en email, hvis der kommer en ny post i det overvågede forum/emne. Du vil herefter først få en ny mail for samme forum/emne, hvis du har været inde på det i mellemtiden, så du ikke bliver spammet med flere mails, selvom forummet/emnet pludselig bliver meget aktivt. Mailen bliver sendt til den email-adresse du brugte til at registrere dig.

F.eks. kan dette bruges til at få en email, hver gang der bliver postet et nyt scenarie i "Interne aktiviteter"-forummet (eller en ny post i emnet for ens nuværende hold), så man kan følge med i scenarierne - eller til at overvåge "Information fra foreningen", for at få en mail hver gang bestyrelsen kommer med vigtig info. Bestyrelsesmedlemmer kan med fordel sætte en overvågning det interne bestyrelses-forum, så de får besked om hvornår der skal stemmes om beslutninger.
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Ryttersgaard » søn 13. okt 2013, 21:49

Jeg er ikke så tit herinde..... alt efter hvor jeg er
Hvis jeg bare bumser derhjemme kun 3-4 gange, ellers 1-2.... dagligt

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Brug af Forummet

Indlæg af René W. Nielsen » man 14. okt 2013, 14:14

Jeg er basicly inde hverdag med mindre der ikke har internet forbindelse, aka det smutter et par gange (eksempelvis var til con hele weekenden).
Life is a tale of memories...

RasmusJ
Indlæg: 103
Tilmeldt: tirs 17. maj 2011, 07:07
Geografisk sted: Sorø 4180

Re: Brug af Forummet

Indlæg af RasmusJ » man 14. okt 2013, 21:14

er her inde så tit som jeg kan hvilket variere fra tid til anden

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Mark Dalsgaard » man 14. okt 2013, 22:25

Jeg hopper på forumet når jeg ikke har travlt med et eller andet scheme eller er ved at læse en bog. Så jeg er herinde en gang imellem.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Julius Henningsen » man 21. okt 2013, 12:47

Så konklusionen er altså at; Folk bruger ikke forummet!, ikke engang den daværende formand/ den nye kasser, kigger ikke på forummet ugentligt, eller har i hvert fald ikke skrevet til den her post også selvom jeg opfordrede til det...

Så vi må have folk mere på forummet, for det er for dårligt at det ikke bliver tjekket mindst en gang om ugen (man kan selvfølgelig være på ferie eller væk i længere tid). Nogle ideer?
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Frederik Juul
Indlæg: 31
Tilmeldt: søn 18. mar 2012, 20:54

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Frederik Juul » ons 23. okt 2013, 17:08

Jeg er herinde så tit som muligt (gennemsnitligt er jeg nok inde 1-3 gange om ugen). variere selvfølelig.

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Mark Dalsgaard » ons 23. okt 2013, 18:00

"Så konklusionen er altså at; Folk bruger ikke forummet!" -Julius.

Hva'behar! Jeg syntes lige vi har erfaret at hele seks personer checker dette forum ugentligt, jeg ved ikke hvor meget du tror det er, men i forhold til hvor få medlemmer vi har i Tyrfing så er det forholdsvis imponerende.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Julius Henningsen » tors 24. okt 2013, 08:18

Nej, det er ikke særlig imponerede at kun halvdelen af folk der er tilmeldt ikke tjekker forummet ugentligt. Dertil kommer jo alle de nye medlemmer der endnu ikke har oprettet en bruger her på foreningsen hjemmeside. Still much to do...
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst