General Forsamling 1/3 - 2014.

Officielle informationer fra foreningen, og regler for forummet.
Besvar
Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

General Forsamling 1/3 - 2014.

Indlæg af Mark Dalsgaard » ons 29. jan 2014, 21:30

Dagsorden til den årlige generalforsamling i Rollespilsforeningen Tyrfing.

Mødedato: 1/3/2014
Mødetidspunkt: Klokken 11.

1. Valg af dirigent til generalforsamlingen.

2. Bestyrelsens åbningstale og årsberetning.

3. Kassererens åbningstale og regnskabsaflæggelse.

4. Behandling af indkomne forslag og diskussion af punkter:
4.1: Øget reklamation for Tyrfing Rollespilsforening.
4.2: Brug af Tyrfings forum/hjemmeside og mulige alternativer på sociale medier.
4.3: De fortsatte mål for Tyrfing eksistens.
4.4: Brug af Tyrfings resourcer.

5. Fastsættelse af kontingent.

6. Valg af fem bestyrelsesmedlemmer, valg af én revisor, samt valg af 1. suppleant og 2. suppleant og evt. én revisor-suppleant.

7. Eventuelt.

Hvis man har noget man gerne vil have taget op skal man som skrevet sende dette forslag til bestyrelsen senest 10 dage før forsamlingen, altså skrive en post under her, eller maile forslaget til formand eller næstformand.

Da der ikke kan træffes beslutninger for emner under eventuelt.
Hvis der ikke dukker 2/3 af medlemmerne op til general forsamlingen, er den ikke beslutningsdygtig og derfor bliver den fastsat på et andet tidspunkt.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: General Forsamling 1/3 - 2014.

Indlæg af Mark Dalsgaard » man 3. feb 2014, 14:15

René har gjort mig opmærksom på at man kun kan poste her på denne tråd hvis man er medlem af bestyrtelsen, til trods for at det ville gøre det overordentligt nemt at tage mig af de indkommende forslag så er det vel i foreningens interesse at der bliver tilføjet en mulighed for at komme med dem. Derfor kan i kontakte mig på Skype (eller skrive til et andet bestyrelsesmedlem) hvis i ønsker at komme med forslag til dagsordenen.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster