Foreningens bestyrelse 2013 dato. 19-01-2013
Formand: Simon Splittorff
Næstformand: Jeppe Risager
Kasser: Frederik Klejs
Sekretær: Nicklas Nielsen
Menig: Rasmus Justesen
Tilidsposter:
Webmaster: Morten fortsætter som webmaster
Dataansvarlig (Ansvarlig for data omkring medlemmers fortrolige oplysninger): Frederik Klejs
Nøgleholder: Rasmus
Folkeoplysningsråds Ansvarlig: Simon Splittorff
Opgaver i 2013.
Børneattester skal indsendes til Kommunen. I forhold til April.
Generalforsamlingsreferat og godkendt regnskab skal indsendes til Kommunen. Formand skal op til kommunen og snakke med kontaktperson.
Samarbejde med Sorø con. Fra d. 8-10 marts
Indkøb af rekvisitter. Ansvarlig: Frederik Klejs
Revisor i 2014. mulige tilmelding: René.
Hæve aktivitet i Forummet.
Efterspørgsel efter flere hyggeaftener.
Læg en handlingsplan (Og følg den) hvad vil vi opnå i året og hvordan vil vi opnå det?
Ændring af foreningens formandens adresse fra René til Simon S.
Mulig vedtægtsændring til generalforsamling 2014: Ændring af første gang er gratis, til at de første to gange er gratis.
Børneattester skal indsendes hurtigst muligt og Simon skal på kommunen.
Uge 5 mødes Frederik Klejs og Simon og få udarbejdet det arbejde. Inden uge 5 vil Simon have snakket med René.
Målsætning/Handlingsplan:
Forenings-Con. Hvor og hvornår? Og bestyrelsen tager pladsen som udvalg. Skal være for alle.
(Kun hvis Barda kommer til Sorø) Barda? → Tyrfing Live? Sætte en stand op til Barda for at finde interesserede i Pen & Paper.
Live Events? Zombie Survival som til Korsør Con. Ikke kun for foreningen, men for alle og som en metode til at få nye medlemmer.
Facebook gruppe. Mellem bestyrelsen og ingen snak om Medlemmer.
Beslutning omkring forhånds-tilmelding. Snak om straf, hvad kan foreningen gøre? Mening om at sætte fokus på andre opgaver.
Forum → Gm's ligger et oplæg op om de vil lave et senarie, referat af spilgange. Mulighed for at lave Char hjemmefra. Spillere melder sig og får lavet aftaler.
Hygge arrangementer. Kun for Tyrfing.
Find ud af hvad der sker med materialer indkøbt af foreningen? Simon spørger kontaktperson. Derefter bliver der taget stilling om indkøb.
Referat af bestyrelses møde den 19/01-13
-
- Indlæg: 28
- Tilmeldt: man 11. jul 2011, 10:55
- Geografisk sted: Sorø
Referat af bestyrelses møde den 19/01-13
INGEN KOMMENTAR OM MINE STAVEFEJL TAK!!!!
-
- Indlæg: 28
- Tilmeldt: man 11. jul 2011, 10:55
- Geografisk sted: Sorø
Re: Referat af bestyrelses møde den 19/01-13
Find ud af hvad der sker med materialer indkøbt af foreningen hvis det uheldige skulle ske at foreningen var nød til at gå i opløsning? Simon spørger kontaktperson. Derefter bliver der taget stilling til hvorvidt foreningen til foretage indkøb.
INGEN KOMMENTAR OM MINE STAVEFEJL TAK!!!!
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster