Zombie Survival

Her kan du tale om ting som ikke er dækket af de andre kategorier.
Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » tirs 12. mar 2013, 21:29

*Vi må lige vente på at Rene får forføjet sig ud af bygningen.*

Manden af enden af gaden bliver hurtigt to ekstra skikkelser, en ung teenager med en flænset skjorte og en 10 årig dreng. Drengen bevæger sig hurtigere fremad, i et tempo der kunne beskrives som at lunte. Den unge pige manglede hendes højre arm og et lille stykke knogle stak forsat ud af hendes skuldre. Alle tre har blod eller sår over hele kroppen og de virker agressive. Deres kroppe var opsvulmede og groteske, det kan tydeligt ses at deres hud er blevet grønlig og en konstant strøm af savl strømmer ud fra deres munde.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Zombie Survival

Indlæg af Ryttersgaard » tirs 12. mar 2013, 21:36

Griber lidt hårdere om stokken, og undrer mig over hvorfor det er så meget sværere at finde en full auto shotgun med uendelig ammo end i filmene

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » tirs 12. mar 2013, 21:44

Det er den unge dreng der når over til gruppen først, han blev som de to andre tiltrukket af det høje brag af bilen og den efterfølgende eksplosion. Han rejser hans lille næve for at slå ud efter Søren, men rammer ved siden af.

(( Tid til at forklare combat, jeg slår en d20 og bestemmer om det rammer eller ikke. I skal bare beskrive hvordan i forsøger at angribe fjenden og så lægger fra til eller trækker fra efter min vurdering af situationen. ))
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Zombie Survival

Indlæg af René W. Nielsen » tirs 12. mar 2013, 23:38

[som jeg allerede har pointeret for mark kan man kun forvente at jeg poster engang dagligt, og at det kommer omkring kl 23-24, depending on the number of post i have to read through - backing up a bit location wise]

Efter braget fra bilens sammenstød med skolen, og råben omkring et uheld, har René taget sine nøgler og hastet over i hovedbygningen, hvor han låser op for lærerværelsen og går hend til telefonen for at ringe "0-1-1-2".

”Alarmcentralen er på nuværende tidspunkt overbelastet på grund af for mange opkald. Det anbefales at du søger mod den nærmest sikkerheds zone og melder dig til lederen af dette område. Sikkerheds zonen i Sorø kan findes i Sorø Klosterkirke. Undgå venligst kontakt med alle mennesker du møder indtil du befinder dig i sikkerheds zonen.”

Hvorefter René hører Mortens råb, og får hasted de resterende til stede ud til de andre.

tilbage på sporet tids mæssigt

Éfter at drengen angriber Søren, tager René fat i den lille drengs højre arm og drejer den skarpt mod højre for at tvinge drengen i jorden mens han råber "HVAD FANDEN LAVER DU!". Drengen flyver i luften en kort sekund før han lander på maven og kigger ned i asfalten.
René: "Alarm centralen sagde et eller andet om at der er lavet sikkerheds zone i kloster kirken og at man skal undgå..." bliver afbrudt af drengen som prøver at gribe fat i benet på ham. René river dog hurtigt sit ben til sig.
René: "Og jeg tror det har noget med dem her at gøre!"
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Zombie Survival

Indlæg af Morten N Andersen » ons 13. mar 2013, 05:48

"Dårlig ide - det sidste vi bør gøre under en epidemi er at bure os selv inde med en masse andre potentielt syge!"

*Kigger efter noget som kunne holde de andre inficerede lidt på afstand, f.eks. en lang gren, et stykke nedløbsrør eller lign. - hvor langt væk er de to andre inficerede?*
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Nicklas P. L. Nielsen
Indlæg: 56
Tilmeldt: lør 7. jan 2012, 20:55

Re: Zombie Survival

Indlæg af Nicklas P. L. Nielsen » ons 13. mar 2013, 09:44

Nicklas, der havde stået og stirret på den første døde fyr, i en koma lignende tilstand, vågnede op med al den action der skete omkring ham. Han greb hårdere omkring staven og stirrede på de andre inficerede der kom vraltende imod dem. Mortens mening gav vel mening, men Nicklas kunne ikke lade være med at spørge ”Burde vi ikke tage derhen, bare for at høre hvad vi har med at gøre?” Og så sørgede han ellers bare for at holde sig væk fra drengen.

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » ons 13. mar 2013, 10:18

De inficerede er nu blot 3 meter fra dem og er sikkert, men langsomt på vej hen mod gruppen. Drengen er tilbage på sine fødder igen og vender sig mod Rene med et snerrende ansigtsudtryk. Han rejser sine små spinkle hænder og slår ud efter Rene. Denne gang misser han ikke og slår sine næve ind i hans mave (Meget let skade, intet permanent).

De to andre inficerede er næsten henne ved jer nu og deres snerren er meget mere tydelig nu, de sætter farten op for at komme tættere på.



Morten: Du lægger mærke til at der ligger en jernstang tæt ved den ustabile mur. Den er lettere bøjet og kan nemt brække, men den er tilpas tæt på drengen til at du kan angribe ham med det samme.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Zombie Survival

Indlæg af Ryttersgaard » ons 13. mar 2013, 12:30

Endelig en chance for lovligt at tæve børn.
Smadrer min stok henover rygstykkerne på knægten

"Tag den din lømmel"

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Zombie Survival

Indlæg af Morten N Andersen » ons 13. mar 2013, 16:09

Jeg brækker jernstangen fri, og slår den imod benet på drengen som er indenfor rækkevidde, for at få slået ham væk fra René. "Kom så, hvilken vej, folkens??!! Lad os komme væk!"
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Re: Zombie Survival

Indlæg af Julius Henningsen » ons 13. mar 2013, 17:17

Julius som lige er vågent efter en meget mærkelig drøm, om zombier, my little pony og nogle der råbte en masse. Han kommer gående ud, badet i sved og siger "er her nogle?". Han søger området igennem og prøver at finde de andre. Da han ser Morten slå ud efter en lille dreng med et jernrør løber jeg hen til ham imens jeg råber "Jeg tror du skal få dig noget søvn Morten og så lad vær med at drikke så meget Pepsi, det er ikke godt for hjernen!".
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst