Zombie Survival

Her kan du tale om ting som ikke er dækket af de andre kategorier.
Besvar
Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Zombie Survival

Indlæg af Morten N Andersen » tirs 12. mar 2013, 16:31

{{ Comeon, det er Bertram, han ville sikkert have væltet bordet alligevel ;-) }}
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » tirs 12. mar 2013, 16:35

(( Sandt..... Anyway, carry on! ))
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Zombie Survival

Indlæg af Morten N Andersen » tirs 12. mar 2013, 16:36

"Undskyld hr?? hr?! kan De høre mig??" *går lidt tættere på den gamle mand*
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » tirs 12. mar 2013, 16:42

Den ældre herre bevæger sig langsomt tættere på, han skriger højlydt og rejser sine arme for slå Morten ned. Desværre for denne mand så har bilens olie kommet i kontakt med varmen og bilen springer i luften. På det tidspunkt var han kommet langt nok væk til at det ikke tog ham ned, men trykket vælter ham. Da han rammer jorden lyder et højlydt knæk halsen knækker. Denne gang kommer han ikke op at stå igen.

*Lige for at slå det helt fast, dette er på connen. Undertegnede her er fraværende fordi jeg gik hjem og sov. Klokken er omkring 12:30. ))
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Zombie Survival

Indlæg af Morten N Andersen » tirs 12. mar 2013, 16:44

*løber hen til manden, og efter at have verificeret at han er død, ser jeg i hans lommer for at se om jeg kan finde ud af hvem han er/var*

Til Nicklas: "Christ Nicklas, jeg tror han er død!!"
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Nicklas P. L. Nielsen
Indlæg: 56
Tilmeldt: lør 7. jan 2012, 20:55

Re: Zombie Survival

Indlæg af Nicklas P. L. Nielsen » tirs 12. mar 2013, 16:44

Nicklas stirrer lidt på Morten for hans kommentar forvirrede ham lidt. "Det var slet ikke i vores underholdning" mumlede han lavt, af ren og skær frygt for at hans mave indhold skulle skyde ud af munden på ham med nok kræft til at ramme Morten i baghovedet.
Mens han bare står i baggrunden og ser Morten bevæge sig tættere på manden, lægger Nicklas mærke til hvordan bilen lækker noget ned på jorden. Inden han kan åbne munden for at råbe til Morten er bilen sprunget og Nicklas stirrer bare på liget af den døde fyr.

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Zombie Survival

Indlæg af Morten N Andersen » tirs 12. mar 2013, 16:47

{{ hmm, jeg var jo ikke til connen... well, så igen, der findes heller ikke zombier, så nu er begge dele tilfældet :-P }}
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » tirs 12. mar 2013, 16:59

I hans lommer er en pung, den indeholder omkring 560 kroner om et ID kort. Ifølge kortet er dette en Hr. Lars Eriksen. Lærer på Sorø Akademi. I den anden lomme er en gylden Zippo lighter og en pakke med cigaretter. Bilen sætter i brænd efter eksplosionen og muren der er stødt ind i ser vakkelvorn ud. Vinduet fra tidligere springer hurtigt på grund af varmen.

Nede for enden af gaden kommer en mand gående, han er klædt i blodindsmurt træningstøj og hans gang er langsom og tøvende.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Zombie Survival

Indlæg af Morten N Andersen » tirs 12. mar 2013, 17:08

Jeg samler tingene op, og råber til de andre: "SE AT KOMME UD, SKOLEN ER VED AT STYRTE SAMMEN!!!"
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Zombie Survival

Indlæg af Ryttersgaard » tirs 12. mar 2013, 17:16

Stormer ud til de andre, mens jeg kommer pung og terninger i lommen. Stokken har jeg i hånden.

"HVAD FUCK FOREGÅR DER HER ??????"

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst