Zombie Survival

Her kan du tale om ting som ikke er dækket af de andre kategorier.
Besvar
Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » man 11. mar 2013, 20:28

Er alle kommet sig over Sorø Con? Godt. For det ser ud til at der foregår noget underligt i området. Folk er begyndt at opføre sig underligt og alt er begyndt at være lidt på hovedet. Det stopper dog ikke os brave rollespillere og de fleste af os drager stadigvæk til RP om lørdagen. Spillene går fint som sædvanligt, der er den sædvanlige drama og sejre. De fleste nyder det indtil en fjern alarm går i gang.

I det rum i starter i er fyldt med alle de sædvanelige genstande. (I kan frit tage det hvis i senere kan bevise det er der.)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rules:

Du spiller dig selv, men hvis du overlever længe nok kan du selvfølgeligt ændre dig.

Jeg, GMen, bestemmer hvad du finder og hvad der sker hvis du prøver at gøre noget.

I starter i ungdomsskolen hovedlokale.

Du kan vælge en ting for hver kategori, dette er alt i starter med:

Inventory list:

-Tape.
-De samlede værker af Sir Arthur Conan Doyle.
-En pose fyldt med d20 terninger.
-En kop
-En saks
-Papirer.
-Cigaretter

+Nøgler til bilen.
+En deodorant.
+En lighter
+Pung med penge
+Ekstra par sko.
+lommelærke

/Lommekniv.
/slåjern.
/En stok
/Duct tape
/Baseball bat.
/Gandalf stav (en kopi).
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Zombie Survival

Indlæg af Ryttersgaard » man 11. mar 2013, 21:12

Jeg samler min pose med d20 terninger, min pung med penge og min stok, og ser mig omkring

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » man 11. mar 2013, 21:24

Ud over de andre rollespillere så er rummet tomt, der er ingen aktivitet indenfor, men musikken der skrattede så lystigt over radioen går ud og begynder at skratte. Udenfor går en ensom skikkelse forbi vinduet, dets gang er underlig langsom og usikker. Den ser ikke ind af vinduet, men fortsætter i stedet for ned af gaden.( Jeg giver lige de andre lidt tid til at komme med inden det hele går løs.)
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Nicklas P. L. Nielsen
Indlæg: 56
Tilmeldt: lør 7. jan 2012, 20:55

Re: Zombie Survival

Indlæg af Nicklas P. L. Nielsen » man 11. mar 2013, 22:34

Jeg snupper Gandalfs stav, bare fordi jeg kan, bunder min kop med cola og griber også lige den deodorant som jeg havde glemt fra connen. Et hurtigt blik bliver kastet hen på Søren da skikkelsen går videre og jeg spørger "Så du også det der?"

Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Zombie Survival

Indlæg af René W. Nielsen » tirs 12. mar 2013, 01:29

René kigger lidt rundt i lokalet, og ryster håbløst på hovedet med alle de ting som er blevet glemt, specielt alle de "farlige" genstande. Han ligger efterfølgende genstandende op på bordet, "hvem fanden har taget det her med?" - selvfølgelig stopper han sin lommekniv i lommen, sammen med bilnøglerne til bilen, imens han flytter sin stak med papirer væk fra bordet.
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Zombie Survival

Indlæg af Morten N Andersen » tirs 12. mar 2013, 05:45

"Hejsa folkens! Nå, er de andre gået?" *Samler Gaffa-tape, saks og lommelærke op* - "Nåda, der er nok nogen som har spillet Live? - René, den her er vist ikke helt reglementeret?" *vifter med lommelærken, og snuser til indholdet - er den fuld, og i så fald af hvad?*
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Zombie Survival

Indlæg af Ryttersgaard » tirs 12. mar 2013, 06:57

"Ja jeg så ham da.... så der er også fulderikker i Sorø, surprise, surprise.
Hvad skete der lige med radioen?"

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » tirs 12. mar 2013, 08:39

Radio skratter videre lystigt i et godt stykke tid, men pludseligt slår den om til en høj hvinene tone. "Beeeeeep" En høj brummen kan høres i det fjerne, den vokser og vokser og en bil køre forbi i en utrolig høj fart. Den skrider ude foran bygning og braser ind i bilerne udenfor. Et brag giver genlyd i området.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Zombie Survival

Indlæg af Ryttersgaard » tirs 12. mar 2013, 13:46

"Er det kun mig der tror det der ikke var noget tilfælde ?"
Jeg skynder mig over for at slukke radioen

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » tirs 12. mar 2013, 14:31

(( Lommelærken indeholder en stærk whisky. ))
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst